Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 8 juli 2011 14:47

En liten nyföding här ;) här är han nog inte mer än kanske några minuter gammal, tror bilden är tagen nästan med samma han är ute :)


Lite senare samma dag, skulle jag tro.. han är född 13.29, så jag kan tänka mig att detta är på sen eftermiddag/kvällen.. eller dagen efter kanske.. 




födelseannonsen. men usch vilken mage jag hade där.. slapp, och jätte stor.. usch jaa. och för inte att tala om min fula ugglenäsa.. den är nästan värre.. mm, usch jaa. den ser ut som själva träsktrollet själv.. mm.. träsktrolls näsa.. ni vet som i shrek... fast på denna bild, så tycker jag nog allt att min näsa mer en ugglenäs, tyvär. mm.. men men.. sånt får man väl leva med ;) aa.. haha. mitt smeknamn är nu mer.. fulnäsa.. men nej, nu ska jag inte förstöra detta kollaget med att prata om mig.. neej.. detta är leons kollage ju :) va bara tvungen att inflicka lite ju ;)

   

 

bilden är tagen precis innan vi skulle åka hem. åka hem till storesyrran. vår lilla älskling <3 för henne saknade vi verkligen på BB. jaa, om hon var saknad av mamman och pappa.. det kan jag lova <333


rolig sovstil ;) skulle kunna tänka mig att det var vakna-dags här. och då också minspels dags ;) haha, joo men precis. både elvira och leon har båda haft ett så jätte mysigt minspel, precis innan dem vaknar.. eller när dem håller på att vakna :) så mysigt så ;)))



En sussande Leon.. ngra dagar/vecka efter vi kommit hem från BB.


2 sovande barn.. en buffiebebis, och en liten lilleman <3 <3 <3 <3 mammas och pappas ögonstenar !!! tror att leon håller på att vakna.. ser nästan ut som det jaa ;)


En nöjd liten man, i pappas famn <3


En sovande lilleman, i pappas famn.. eller kanske du blundar för blixten.. sööt är du i alla fall, mammas lilla Leon ;)


Lika som bär ;)

och haha, det ser ju faktiskt ut som stor och liiten bebis.. hihih.. och det är det ju nästan, eftersom jag tror att elvira hade inte blivit ett år här än.. eller så var det på snudden kanske. eller hade hon precis fyllt ett. så hon va ju inte heller så stor här ju :)


 

mamma och leon mys <3


och här är det livat vilja lova ;) glada klubben :p hehe. va shit svårt att få till ett bra kort, på fina vi.. hehe. den ända som ler här, det är nog jag.. haha ;) skrattar tom, tror jag att jag gör. haha. (och det är få kort jag gör det på, tycker jag allt.. mm.. eftersom jag hatar att le på kort. blir inte bra då, oftast. så därför väljer jag att inte le då ;) haha.

men usch, nu blev det visst ego snack igen :/ förlåt leon-gubben !!!



tomtenissarna :) och den ena tomtenissan, är mer intresserad av mammas telefon, än att kolla in i kameran typ ;) haha :p

 

Lillemannen inviger sina nya kläder, som han fått i julklapp, av sin mamma, tror jag :) 



 

Leon 1 1/2 år här kanske.. hmms..?? vet inte.. men han är mer åt 2 år, en 1 år här i alla fall.. :)


trötte lilleman här kanske? ser ut så.. eller så ser han bara så allvarlig ut, haha ;)


  

busar.. ;)

  

titta vad jag kan, mamma.. tända lampan.. nu är jag också stor :) haha. fast roligast är när han sejer "jag stor"(gör han nu, snart 3 år. altså inte 3 på kortet.. men jaa ni fattar :) hehe) och härmar elvira. haha.. min lilla busunge ;)



Leon. Men oj altså.. vad han har ändrats i utseende.. är det här verkligen våran lilleman, som vi har nu ;) nööö.. han måste blivit utbytt.. utbytt av trollen i skogen ;) hahah.. ;)


  







Leon och mamma på semester(cypern 2011/05). haha.. han e för rolig, med sina roliga miner, han bara kan komma på sådär.. i alla fall förrut :) nu är det mest bara nöhhej, och tjurighet som kommer.. inte bara. neeej absolut inte.. men mycket. tror att han har kommit in i någon 3-års trots grej, + att han härmar elvira endel också med det.. hon sejer ofta så, när hon inte vill nåt.. med sura miner.. mm..


    

   busleon på midsommar 2011. observera att jag höll på att skriva julafton, eller nåt sånt. tror jag.. haha. :p jag i ett paket.. altså tankspridd.. altså från ena stunden vet vad man ska skriva, för att i nästa stund inte veta alls.. eller så ;) haha.. glömma vad jag tänka, glömma vad jag skriva ;) haha.. lätt som jag inte kunde svenska.. men haha. skulle bara bevisa, att det är sån jag är ;) hahah :p hihihi ;)))

Av Seema Lundbäck - 8 juli 2011 01:27

Bildkollage på Leon, kommer upp under morgondagen, nån gång.. för nu mina vänner, ska jag sova ;) nanna kudden ni vet ;) hihi.. mm.. så natti natti.. nanna så gott ;) hihi.. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards