Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 22 juli 2011 17:30

har inte ätit något alls, på hela dagen. förutom 2 bitar av en plopp, och mina äppelcidervinäger-tabletter(om man nu räknar det som mat då).. så det ska verkligen sitta fint, med en köttbullemacka, och lite vatten till det :) har för mig att jag har hört talas om, att man ska gå av sig av att dricka mycket vatten.. så får väl prova det då :) aa.. och en extra promenix till lindex gjorde jag med.. även att jag egentligen inte orkade, pga trötthet.. jaa, för oj vad trött jag varit idag.. brukar inte va så här trött. så det är sötsuget, som sätter sina spår.. mm.. känner ju abstinensen liksom.. mm.. visst. det skulle säkert inte va lika illa, om jag åt frukt typ emmelan måltiderna å så.. näee.. men sen så är jag ju inte den typen heller, som helst drar i mig frukt å sånt.. njääe, inte riktigt precis. men vi får väl se.. kanske gör det med sen :p men hehe, ett steg i taget.. eller hur man nu sejer :p haha. men jaa, i alla fall.. så e det.. mm.. men hörrni.. nu ska jag dra i mig den där mackan, så jag får upp blodsockret nån gång då ;) haha.. jepps :) men får se, om jag kikar in här senare.. mm..



förresten.. tror ni, att man kan utvecklas av att lägga om sina kostvanor.. och byta livsstil typ?

själv har jag nog lite svårt att tro på det själv.. men hmms.. vem vet.. men tror faktiskt att det ska lite mer än så till.. jaa men faktiskt :) hehe :p

Av Seema Lundbäck - 22 juli 2011 01:08

det åskar ute(gjorde), och oj så förvånnad jag blev.. för det bara kom liksom.. mm.. men nu hörs det typ inte nåt längre.. bara lite muller bara typ. knappt det äns :)

Ovido - Quiz & Flashcards