Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Seema Lundbäck - 20 juli 2011 16:30






 

och i innehållet låg:


det hära

 




Ett linne, en topp, en tubtopp,
lipglans, och en öbonskuggeborste.


kan visa er sen, nån dag.. hur kläderna från h&m, såg ut.. men inte idag.. då jag inte äns själv öppnat dem än :) hehe :p

Av Seema Lundbäck - 20 juli 2011 11:55

Avisering: Varor från H&M
hämtas efter 14:00 på Hallbergs
Tobak Storgatan 45 Öppet
m-f,9-18.l,9-14,ev.s,10-13 Uppge
Löpnr 9683-4 Belopp 337,40 kr
 
Gissa om jag blev glad ;) jaa, om jag blev... :p
 
kanske visar er innehållet i påsen(som jag antar att varorna kommer i.. då det inte var så jätte mycket.. bara ett par saker. eller jaa. fyra klädesplagg, om jag inte minns fel.. eller kanske mindre.. mm..men i alla fall.. kanske visar er det senare.. vad som fanns i.. vi får se..

Av Seema Lundbäck - 20 juli 2011 11:35

jag undrar, vad ni skulle vilja se mer av, i min blogg??


Är det kanske nåt speciellt ämne, ni vill att jag tar upp? min syn på saker, i nåt speciellt?


eller vill ni höra mer av mitt opretantiösa liv.. där det kanske inte händer allt för mycket.. :p

eller något annat, som ni vill ha, eller höra mer om kanske? :)


men har ni något förslag, på vad jag kan tänkas ta upp här då.. så skriv järna det här, på kommentarer :)


Man vill ju tillgodose, vad ni läsare har för önskemål också ju :) jupps. :p


tycker ändån, att när jag ändrade layouten och färgerna och det, på bloggen.. så blev det en lite mer personligare prägel, på min blogg.. än innan liksom :) aa.. och jag tror faktiskt inte.. att jag bloggat så mycket, som jag gjort den här månaden.. som jag gjort någon gång :) nej, faktiskt inte.. så det måste ju betyda, att jag kommit in i den såkallade bloggvärlden mera då :) aa..

eller så är det så helt enkelt, att man har olika bloggperioder.. aa.. det kan gå ett tag.. å sen bloggar man inte alls.. och sen ett tag, så bloggar man hur mycket som helst ju :) aa..

jag själv.. jag är nog lite av en periodare, skulle jag tro.. mm..


kan tänka mig att dem som har bloggar, som är mycket omtyckta.. dem har nog nästan som krav på sig att blogga jämt.. och det kan inte va roligt heller ju.. nee.. för som bloggning.. det ska falla sig narturligt :) jaa, det tycker i alla fall jag då :p

Ovido - Quiz & Flashcards